Ticaret Hukuku

6102 Sayılı Türk Ticaret Kanunu’nun 4. maddesinde ve diğer özel kanunlarda yer alan ticari davalardan konusu bir miktar paranın ödenmesine ilişkin alacak ya da tazminat talepleri hakkında dava şartı arabuluculuk görüşmelerinde ve anlaşma sağlanamaması halinde Asliye Ticaret Mahkemelerinde açılacak davalarda uyuşmazlığın başından sonuna kadar müvekkili en iyi şekilde temsil etmek Hukuk Büromuzun uzmanlığı kapsamındaki hizmetlerdendir.
 Bu kapsamdaki hizmetlerimizin başlıcaları aşağıda sıralanmıştır.

Ticari işletmelere hukuki danışmanlık hizmeti sunmak, uyuşmazlıkların önlenmesi için gerekli tedbirleri önermek, uyuşmazlık çıktığı takdirde başından sonuna kadar her türlü avukatlık hizmetini ifa etmek, ticari satış uyuşmazlıklarında dava açılması ve takibi hizmetlerini vermek, haksız rekabet hallerine dayanılarak açılacak haksız rekabetin meni, TTK’nın 56. Maddesindeki talepleri de içeren maddi ve manevi tazminat davalarının açılması,
TTK’nın 89. vd. maddelerinde düzenlenmiş olan cari hesap sözleşmesinden kaynaklanan ticari davaların açılması ve takibi, TTK’nın 102. vd. maddelerinde düzenlenen acentelik sözleşmelerinden kaynaklanan her türlü davanın (özellikle portföy tazminatı) açılması ve takibi, TTK’nın üçüncü kitabında düzenlenen kambiyo senetleri (özellikle bono ve çek) ile ilgili her türlü takip ve dava işlemlerinin yürütülmesi, bu bölüm kapsamındaki hizmetlerimizdendir.

Konuşma Başlat
Merhaba, Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?
Saraç Hukuk Bürosu
Merhaba, Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?